http://blogroku.pl/2013/kategorie/ulica-i-dom,5h3,blog.html

Liczba wyświetleń

czwartek, 3 kwietnia 2014

Pomiot Szatana

Jakiś czas temu zrobiłem relację z największej w  Polsce wystawy budowli z klocków LEGO. 
Dla tych co nie czytali, luknijcie tutaj

A dzisiaj okazuje się, że najzwyczajniej w świecie zrobiłem promocję Szatanowi :D :P
Jakim cudem ??
Ano takim, że niejaki Sławomir Kostrzewa, z zawodu ksiądz katolicki, ogłosił wszem i wobec, że klocki LEGO to wymysł i pomiot Szatana. Aby ogłupić i zawładnąć duszą naszych dzieci :P

I tak oto całkiem nieświadomie zostałem satanistą :D:D:D :P:P:P:P

Boże, widzisz i nie grzmisz ??
link do artykułu: luknij

Tęskniliście za mną ?? :D

21 komentarzy:

  1. No kurde, bardzo :DDD I zrobiłeś mega wejście -takie piekielne :)))))


    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio się zaniedbałeś w pisaniu ;)
    A ja tak lubiłam klocki LEGO ;)
    Teraz wiem skąd czasem u mnie te szatańskie mysli ;) haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby diabelskie klocki zawładnęły Twoją duszą ?? :P:P:P

      Usuń
  3. Tęskniliśmy ;P. A jakże by inaczej, hehe.

    A artykuł... Cóż, próżność i chęć błyskania jest cechą, która może pojawić się u każdego. najwyraźniej tutaj pojawiła się u księdza - chciał być sławny, wymyślił więc taką oto bzdurkę, wszyscy poklaskują, a on szczęśliwy, że się o nim mówi.

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie :) Jasne, teletubisie są złe, hallo kity, a teraz jeszcze klocki lego. Wiedziałam, że politykom się nudzi, ale jak widzę księżom też.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko patrzeć jak wprowadzą zakaz handlu klockami Lego... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu ktoś coś ciekawego palnie i jest temat na newsa w Onecie :D

      Usuń
  6. Klątwa klocków lego :) I znowu leniuchujesz. Wstydź się. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ;)
    weź już nie rób takich długich przerw, bo Cię szatan porwie i będziesz musiał klocki lego układać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Kitty, lego :P co jeszcze? Mysie, książki? Ach kościół...
    Witaj ponownie i ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ba! Pewnie, że tęskniliśmy. Już wiadomo skąd te przerwy, jak Ty w takie konszachty diabelskie się uwikłałeś. ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, najpierw Hello Kitty, teraz Lego, za chwilę przyjdzie czas na Duplo, które z nazwy promują seks analny..

    OdpowiedzUsuń
  11. No i co, podobno wróciłeś? Więc gdzie jesteś???

    Pozdrawiam,
    mam nadzieję, że wszystko OK :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak czasami zaglądam, że może jednak...

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń