http://blogroku.pl/2013/kategorie/ulica-i-dom,5h3,blog.html

Liczba wyświetleń

czwartek, 6 marca 2014

I came back

Witajcie po mojej długiej nieobecności na Waszych blogach no i na moim "podwórku" :)
W odpowiedzi na Wasze liczne zapytania mailowe:
Żyję, żyję i mam się dobrze :D

Czas mojej nieobecności poświęciłem na urządzaniu mieszkania, podłączeniu internetu i na sprawach związanych z moimi planami na najbliższą przyszłość.

Tyle w temacie mojej absencji.
Pora na jakiś wpis i odwiedziny na Waszych blogach :D






19 komentarzy:

  1. Witaj chłopczyku :) Miło, że się ogarnąłeś :) Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, już myślałam, że tak długo balujesz z okazji urodzin. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że jesteś. Mam nadzieję że wszelakie sprawy pozałatwiałeś, pozamykałeś i podopinałeś. No i mam nadzieję że nie znikniesz znowu na długo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i cieszę się, że wróciłeś. Już mnie martwiła ta cisza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, witam i o zdrowie pytam. Raczej o to, kiedy będzie świeżutki wpis? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu jesteś :) Cieszę się bardzo, długo kazałeś na siebie czekać :) Ale warto było :)
    Najlepszego w Dniu Chłopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. najważniejsze, że żyjesz - reszta się jakoś ogarnie :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bój się Boga, człowieku! Żeby tak zrobił KTOŚ INNY, to bym się chyba obraziła ;-) Ale Że zrobił to KTOŚ, to wybaczam.

    Niech mi to będzie ostatni raz! Ty nie magik, żeby tak znikać.
    (tak mi się przynajmniej wydaje...?)

    Witaj! :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. No, niby wróciłem, a znów przepadłem. Jak z takim Ktosiem wytrzymać? ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ile można balować! No i pewno. Porządkuj i wracaj i pisz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great info. Luckу me I rann aсross your site by accident (stumbleupon).

    I have book-markeԁ іt for later!

    Here is my webpage :: tablet POS software

    OdpowiedzUsuń