http://blogroku.pl/2013/kategorie/ulica-i-dom,5h3,blog.html

Liczba wyświetleń

czwartek, 16 stycznia 2014

Happy Birthday !

Ktosiowi stuknęło dzisiaj równiutkie 50 latek ;)

Czy Ktoś jest zadowolony ze swojego dotychczasowego życia ? 
Sięgam pamięcią wstecz, przegrzebując szuflady swoich wspomnień i dochodzę do wniosku, że tak.  Jestem zadowolony ze swojego dotychczasowego życia.  Owszem, paru decyzji bym nie podjął, inne bym zmienił, niektórych ludzi ominąłbym szerokim łukiem, innych zaprosił już dawno do swojego serca. 

Ale nie żałuję :)

Nie żałuję, bo Ktoś potrafi się cieszyć tym co ma, tym co widział i co przeżył. I choć dzisiaj ma niewiele, to wiele jest tuż tuż, na wyciągnięcie ręki :D  I Ktoś codziennie o tym myśli i marzy. Ktosiowi zaświeciło Słońce ;)  Co prawda Słońce to jest jeszcze daleko ale swoją Mocą grzeje Ktosiowi jego duszę i serce :))

Ktoś wkracza w kolejny etap swojego życia.  A jakie ono będzie dalej ? Czas pokaże. 

Ale Ktoś jest pełen optymizmu i wiary w to, że te najlepsze chwile jego życia są wciąż jeszcze przed Nim. Przecież świeci Słońce :)



Happy Birthday Ktosiu ;) 
 
zdjęcie:http://www.topkoszulki.pl/images/a_meskie/urodziny50.jpg      

45 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego połowo wieku !!!:DDDDDDD

    Niech Ci życie biegnie fantastycznym torem, gdzie wiatr tuli a słonce grzeje, gdzie ludzie mają pozytywnego bzika i niech Ci jeszcze serce zatyka. A wiagrą karm psy! :D :P
    Zyczę Ci samych dobrych dni!
    :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ziuta, dziękuję bardzo. I niech się spełni :D

      Usuń
  2. Oj, no to składam najlepsze życzenia! I bardzo się cieszę z takiego optymistycznego podejścia :).

    OdpowiedzUsuń
  3. też czasem na chwilę przystaję i spoglądam wstecz, to chyba już ten wiek :)
    ale wiem, że wszystko przede mną, chwile najlepsze, najważniejsze...

    wszystkiego najlepszego!
    http://www.youtube.com/watch?v=MjF1bG5LUcs
    http://www.youtube.com/watch?v=07Gyqb_GaQw

    bob m.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Ci życie długo i miło płynie, niech radość nigdy nie przeminie. Wszystkiego najlepszego:)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy mnie twój optymizm. Tak trzymaj i kolejnych 50 latek w tak dobrym nastroju życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Optymizm to połowa drogi do uśmiechu i szczęścia. Druga połowa to uśmiech kogoś komu na tobie zależy ;)
      Dziękuję za miłe życzenia !

      Usuń
  6. Minęło Ci 50 lat
    Za Tobą życia szmat:
    No więc najpierw narodziny
    No a później pewnie chrzciny
    Pierwszy rok i drugi, trzeci
    Matko! Ależ ten czas leci
    Czas do szkoły, siódmy rok
    To już w samodzielność krok
    W klasie drugiej albo trzeciej
    Jest komunia, ten czas leci...
    Bal na koniec ósmej klasy
    To już młodzież nie bobasy
    Szkoła średnia, zawodowa
    Od nauki boli głowa
    Iść na studia tak czy nie?
    Zrobisz tak, jak Ci się chce
    Potem praca i rodzina
    Żona, chatka i dziecina
    Teraz to już poszło z górki
    Narodziny syna lub córki
    No a potem pewnie chrzciny
    No i pierwszy rok dzieciny
    Potem drugi, trzeci, czwarty
    Dziecko rośnie, to nie żarty
    Już nie będę dni Ci liczyć
    Może wreszcie zacznę życzyć
    Więc w garażu miej ferrari
    Grube konto miej w Szwajcarii
    Kamienicę na Riwierze
    Ryba niech Ci zawsze bierze
    W kamienicy miej mieszkanie
    W nim miej sofę, no a na niej
    Żonę, która nie pyskuje
    Super piecze i gotuje...
    Jednym słowem życzę Ci
    Samych najpiękniejszych dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą kamienicą na Rivierze to może nic nie wyjść. Ale domek w Nowej Zelandii.. :D :P
      Dziękuję za miłe życzenia ;)

      Usuń
    2. Proszę bardzo. Tylko pół godziny nad tym myślałam ;)

      Usuń
    3. No to zdolna z Ciebie kobieta ;)

      Usuń
  7. Kochany Ktosiu podoba mi się Twoje nastawienie nowe :)
    Coraz bardziej i bardziej :D

    połowa wieku za Tobą ale połowa ciągle przed.. i przeżyj ją żyjąc pełnią życia-ciesząc się ... Słońcem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie tak zamierzam spędzić reszte mojego życia ;)

      Usuń
  8. Życzę Ci słońca każdego dnia, życzę Ci spełnienia marzeń, mniej smutków, byś był radosny i dalej tak pozytywnie zakręcony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto za miłe życzenia. Jestem pewien, że tak będzie ;)

      Usuń
  9. Życzę Ci spełnienia marzeń, zdrowia i błogosławieństw Bożych, wszelkich zmian ku pomyślności i temu co dobre. Pozdrawiam. Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki wiek zobowiązuje... do choćby małej IMPREZY ;) Wszystkiego najsłoneczniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się gorąco do życzeń. Pół wieku - szmat czasu. Najważniejsze, że to lata dobrze przeżyte :) Zresztą dla Mężczyzny to żaden wiek... Szczególnie, gdy się ma taką klatę, jak na załączonej ilustracji (bo wierzę, że byłeś modelem ;) ).
    Wszystkiego dobrego na co najmniej 50 następnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja ściskam urodzinowo. Co prawda masz już 50 lat i jeden dzień, ale przecież każda okazja jest dobra. ;) :) Wszystkiego najlepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego i szacun za radość z życia, ja od 18-stki co roku w urodziny ryczę, żem bliżej śmierci, ale ja jestem dziwna ;)
    Poukładania i pomyślności wszelakiej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ;) Ty akurat nie musisz się martwić wiekiem więc ten płacz w urodziny powinien być płaczem z radości, że wszystko układa się pomyślnie :)

      Usuń
  14. Kurczę, a ja taka spóźniona. Wszystkiego najlepszego Ktosiu :) Oby następne 50 lat było jeszcze lepsze niż, które do tej pory przeżyłeś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ;)
      I z całą pewnościę będę narzekał w kolejnych latach swojego życia :)

      Usuń
  15. Oooooj... po raz pierwszy w życiu zakręciła mi się łezka wzruszenia gdy czytałam czyjeś urodzinowe refleksje. Tak przepięknie to opisałeś! Swoje emocje, wspomnienia, swoje spojrzenie w przyszłość.

    Życzę Ci Ktosiu i właściwie jestem pewna, że to się ziści, żeby Twoje Słońce zaświeciło dla Ciebie już wkrótce pełnym blaskiem!!! Zasługujesz na to.

    Wszystkiego dobrego z okazji urodzin i bez okazji też :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, Słońce już dla mnie zaświeciło bardzo mocno. Codziennie grzeje mnie swoim blaskiem, otula swoimi promieniami, uśmiecha się do mnie na każdym kroku. I jest coraz bliżej mnie ;)
      Dziękuję za Twoje życzenia, są one dla mnie bardzo ważne. Dlatego, że jesteś pierwszą osobą która poznała moją historię. Zanim zacząłem pisać bloga :)
      Pozdrawiam Cię gorąco :D

      Usuń
    2. Może właśnie dlatego te wszystkie rzeczy, o których teraz piszesz, tak bardzo do mnie trafiają, tak wzruszają, a teraz - tak bardzo cieszą! Jak pisałeś o tym Słońcu, to mi samej zrobiło się cieplej w okolicy serca :-D

      Pozdrawiam najserdeczniej
      i życzę miłego dnia!

      Usuń
  16. Wszystkiego najpiękniejszego! samych pięknych chwil i wszechobecnego poczucia spełnienia.
    ps. zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia ;)
      ps. czego zazdrościsz ? ;);)

      Usuń
  17. Sto lat dla super Ktosia!
    Aby wszystkie marzenia i życiowe cele się spełniły. Naturalnie nie same ;) żebyś miał siłę w dąrzeniu do ich realizacji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak tylko zajrzałam, żeby przesłać uśmiech i życzyć dobrej nocy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurde ale balujesz!!!:))))
    Nie za długo?! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Samych optymistycznych chwil Ci życzę..:)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Żyjesz? Wszystko OK? Mam nadzieję, że tak :-)

    Pozdrawiam serdecznie i będę Cię wypatrywać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz cokolwiek, bo zaczynam się troszkę martwić...

      Usuń
  22. Nie no, ja rozumiem, że pięćdziesiątka do czegoś zobowiązuje, ale jak długo można świętować? ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co tam słychać u Ciebie...? Jak sobie tak patrzę, kiedy to ostatni raz coś tutaj zostawiłeś, to sobie myślę, że przydałaby się jakaś "aktualizacja danych" ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. 50'siątka na karku a ciałko w tej koszulce jakby 18 letnie;-) - odpowiada napisowi.

    OdpowiedzUsuń