http://blogroku.pl/2013/kategorie/ulica-i-dom,5h3,blog.html

Liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Gdzie ta Zima ?


Gdy piszę tego posta temperatura na dworze to  +5 °C, iście wiosenna (jesienna? ) pogoda, świeci słońce, drzewa, krzewy pączkują i tylko patrzeć kiedy się zazielenią. Narciarze na razie muszą odpuścić bo zaśnieżonych tras w Polsce jak na lekarstwo, tylko te sztucznie  naśnieżane a i to przestaje być dla właścicieli tras opłacalne bo przy dodatniej temperaturze armatek trzeba używać prawie non stop. Ci bardziej zapaleni narciarze wyjeżdżają na lodowce do Austrii, Włoch, w wyższe partie Tatr Słowackich.
Dzieciaki swoje sanki i dupoloty (popularne jabłuszka) wciąż mają schowane w piwnicach. I zamiast zaliczać kolejne zjazdy z "górki na pazurki" siedzą przed komputerami i się nudzą.
Lodowiska to oczywiście tylko te sztuczne w halach i na Stadionie Narodowym przemianowanym na Lodowisko Narodowe. Narodowe nie Narodowe ale w piątki i soboty ma tak królować "Disco Lodowisko", cokolwiek to znaczy :) No i podobno coś na Walentynki szykują :D
Lodowisko Narodowe doczekało się już sabotażu bo zaraz po oficjalnym otwarciu zostało zamknięte. Podobno Ktoś (zapewniam, że to nie ja :) ) posypał taflę lodowiska solą - efekt każdy zna ;)
Cóż, jakoś szczególnie nie tęsknię za mrozami i śnieżycami ale jest pewne, że Zima i tak nas dopadnie. Szkoda tylko, że na Wiosnę :)
Za to w Hameryce to się dzieje, śnieżyce i mrozy do -50°C :P  A wiem, że jak tam spadnie 5cm śniegu to już klęska żywiołowa jest normalnie. I do szkoły nie chodzą i w pracy wolne mają :P
Takie to delikatne te hamerykany są :D :P

źródło zdjęcia: http://wiadomosci.onet.pl
_________________________________________________________________________________
Kiedy Młoda była baardzo młoda :)
Gdzie śpi się najbezpieczniej ? U taty na ręce :*


zdjęcie własne

25 komentarzy:

  1. Taki bogaty kraj, światowy lider w każdej dziedzinie, a z paroma hałdami śniegu sobie nie potrafi poradzić :p
    Przyznać im trzeba, że owe -50 to i na wielu innych nacjach zrobiło by wrażenie... powalające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, aż mnie otrzepało na myśl o tych -50 :D

      Usuń
  2. Ja tam za zimą nie tęsknię. Jak dla mnie, to może jej wcale nie być. Podejrzewam jednak, ze zime do Chicago wywiozła moja teściowa, jak wróci w lutym , to i zima będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale, że co ? Że wszystko przez te teściowe ? :P

      Usuń
    2. A nie. Tak mi się skojarzyło, bo tam mróz i śnieg, a pojechała w listopadzie ;)

      Usuń
    3. A mnie się skojarzyło z teściowymi :D No wiesz, tymi z kawałów, złymi :P

      Usuń
  3. "Kolejna zima a śniegu ni ma,
    ja tego nie mogę wytrzymać !
    Gdy byłem młodszy byłem bardziej beztroski,
    AHA - nie lubię już Polski !"
    Kazik Staszewski

    Powiadam Wam, śnieg będzie...
    ....na Wielkanoc :-P

    - Fajnego masz leniwca na ręku :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje myśli na temat śniegu i zimy też krążą coś koło Wielkanocy :P
      Leniwiec pozostał do dzisiaj Leniwcem choć się już na rękach moich nie mieści :D :P

      Usuń
  4. Nie wywołuj wilka z lasu! ;) ja się czuje jak rybka w wodzie przy takiej pogodzie!
    mam nadzieje, szczerze, że zima nas ominie szerokim łukiem, i będę szczęśliwa chociaż z tego jednego powodu!

    a ,,Hamerykanie " biedni, ale zabrzmię bardzo nieładnie: lepiej Im niż Nam i na tym skończę ;)

    co do małego, różowego kogoś na Twojej łapce: urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no pewno, że lepiej im niż nam :D
      Więcej wiary w siebie, jest masa powodów dla których warto być szczęśliwą ;)

      Usuń
  5. zimy nie bedzie, bo nie mogę jeździć na nartach, więc nawet Stwórca nie chce mnie wkurwiać jeszcze bardziej, ot co, i zabrał zimę w cholerę. Zima bedzie w przyszłym roku i to taka mega - każdy weekend na stoku, ha!

    fota boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie zimy i koniec kropka, postanowione. Nikt nie będzie Ziuty drażnił :D :P

      Usuń
  6. Ja się tylko boję tego, żeby nie było tak, że w maju się będzie odśnieżało... Przecież chyba ten zimowy śnieg gdzieś się kiedyś musi wypadać...?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ups... Dopiero teraz weszłam na Twojego bloga, weekend zrobiłam sobie wolny i zobaczyłam ten wpis. Niestety jest już za późno, ja dziś też na ten temat pisałam, nawet tytuł podobny dałam. Wybacz, nie wiedziałam:(

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, zasypie nas w kwietniu, a ja tak kocham wiosnę i męczą mnie te krótkie dni...
    Co za przepiękne zdjęcie?
    Jestem pod wrażeniem
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jednak pełen nadziei, że nie będzie już zimy w tym roku. Że przyjdzie szybka, ciepła i słoneczna wiosna, pełna kwiatów i zielonej trawy :)

      Usuń
  9. Temat zimy-nie-zimy przewija się na rożnych blogach. Niektórym trochę żal, że jej nie ma. A ja, podobnie jak Ty, wcale za nią nie tęsknię, bo nienawidzę zimna!

    A jeśli już musi przyjść to, tak jak napisałeś, niech przyjdzie wiosną. No bo przecież zima wiosną będzie znacznie łatwiejsza do zniesienia niż zima zimą. Dzień będzie dłuższy, upały tuż-tuż, jakoś tą zimę wtedy zniosę :-D

    Pozdrawiam prawie wiosennie!
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tej wersji się trzymajmy Małgosiu :) Byle do wiosny :D

      Usuń
  10. A ja kurde tęsknie za zimną, śnieżną zimą!!
    i mówcie co chcecie ale tak powinno być bo wtedy bardziej doceniamy wiosnę i lato...

    genialny leniwiec :D

    Oczko tatusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej zimy !
      I to powinno być zapisane w Konstytucji :D :P

      Usuń
  11. Fotka urocza :) Szkoda, że te dzieciaki potem takie mniej słodkie trochę, zwłaszcza jak się nauczą pyskować ;) Też się pytam gdzie ta zima? Jak na moje krótkie zycie takie wielkie zmiany klimatyczne, gospodarzcze i techniczne to zdecydowanie za dużo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń