http://blogroku.pl/2013/kategorie/ulica-i-dom,5h3,blog.html

Liczba wyświetleń

wtorek, 29 października 2013

P(orn)OLAND







Jeżdżąc sporo po woj. śląskim nieraz widziałem stojące przy drodze kobiety, młode, starsze, ładne, brzydkie. Łączyło je jedno, wszystkie były wyzywająco ubrane czy też raczej rozebrane i wszystkie z nadzieją patrzyły na nadjeżdżające samochody. Mowa o tzw tirówkach, kobietach sprzedających swoje ciało w najgorszy z możliwych sposób bo byle jak, byle gdzie i za byle jakie pieniądze. 



Rozkład "sił" narodowych na polskich drogach wygląda następująco - 60 procent to Bułgarki, 20 procent Ukrainki, 15 procent Rumunki, a reszta - Polki.  20 procent tirówek to seksoholiczki, które mają z tego przyjemność. 80 procent przymusza się do tego z powodów ekonomicznych. Niektóre są depresyjne, bo nie dość, że mało klientów, to jeszcze wiedzą, że robią źle. Większość chce z tego wyjść, czuje wstręt do siebie. Mają myśli samobójcze. Do tego dochodzą alfonsi którzy bez skrupułów biją "podopieczne" jeżeli te zarobią za mało pieniędzy. Niektórzy alfonsi rozkochują w sobie, nieświadome niczego, dziewczyny by później wystawiać je na drogę. Tirówki w Polsce sprzedają się za marne grosze. "Lodzik" w zależności od regionu Polski kosztuje 30-50 zł, stosunek 50-100 zł. Ile one z tego dostają a ile zabiera "opiekun" tego nie wiem.


Większość z tych kobiet pozostawiła u siebie w kraju mężów, dzieci, rodziny. Ich bliscy myślą, że pracują u jakiejś polskiej rodziny przy utrzymaniu domu, że sprzątają, gotują, prasują, zajmują się polskimi dziećmi.
Jak ciężka musi być sytuacja materialna tych kobiet by pchnąć je do tego kroku- sprzedaży własnego ciała ?



źródło zdjęcia - http://i.iplsc.com/nazywane-sa-potocznie-tirowkami-a-dlaczego-nie-kabrioletki/0002CXVEHDEU69S8-C102.jpg

42 komentarze:

  1. Dziwi mnie Twoje rozeznanie w temacie kwot jakie pobierają :P
    Seksoholiczki idą po seks, reszta z konieczności. Życie zmusiło. Póki co praca jaką wykonują nie narzeka na brak klientów. Pisałam u siebie o tym troszkę w innym kontekście. Ale jesteś ciekaw to przeczytaj - notka pod tytułem: seks w południe. Jeśli chcesz posłuchać wypowiedzi jednej z nich, która wyszła z tego to proszę link, który też zamieściłam w swojej notce: http://www.polskieradio.pl/9/2413/Artykul/871759,Trudne-pytania-na-Dzien-Ojca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wujek google pomógł ustalić statystyki oraz cennik :P

      Usuń
  2. Taa.... wujek google :P

    mam znajomego co się tym chwalił- na tirach jeździł-zawsze jak wracał to mieliśmy ubaw-"baza wirusów została zaktualizowana"
    .......
    ale to temat nie do śmiechu.
    to okropne.
    warunki, higiena... itp....
    i wyobraźcie sobie że pukacie taką którą tego dnia miało 10.. i gumka pęka.. bo się zdarza...
    nic nikomu nie mówicie, wracacie do żony a potem pół rodziny ma rzeżączkę albo HIV
    skrajne przypadki ale...
    zdarzają się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak jak napisała Arte należałoby zalegalizować prostytucję która była od zarania dziejów i będzie zawsze.

      Usuń
  3. Jest to dramat. A z drugiej strony - jak bardzo trzeba być zdesperowanym facetem, by zgodzić się, ba, by zapłacić za taką usługę? Dla mnie to straszne i smutne. Żal mi tych wszystkich kobiet, które wystawiają się na takie traktowanie, tak bardzo uprzedmiotawiają siebie, traktując się jak przedmiot, który się wykorzystuje... Po prostu masakra :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narażając się przy tym na dewiatów, zboczeńców, na pobicia a czasem i śmierć..

      Usuń
    2. Dokładnie.. To chyba najgoprszy sposób na pracę, smutne, że czasem jedyny :(.

      Usuń
    3. Dopóki będzie popyt dopóty będzie podaż niestety

      Usuń
    4. I tego popytu chyba nie nigdy nie zrozumiem... Przecież bezpieczniej w rosyjską ruletkę zagrać... :/.

      Usuń
    5. A jak Ci się nie uda w rosyjskiej ruletce to krzywdzisz siebie. Gdy się Tobie nie uda opanować chuci krzywdzisz siebie i wszystkich swoich bliskich...

      Usuń
  4. myślę, ze państwo powinno to ogarnąć i usystematyzować, tak jak np. w Austrii - a nie-chować głowę w piasek i udawać, że problemu nie ma - dla dobra "dziewczyn" i klientów



    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/prostytucja_byla_jest_i_bedzie_dlaczego_jej_nie_zalegalizowac_223727.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaciły by podatki, miały by opiekę zdrowotną a co najważniejsze święty spkój od alfonsów.
      Ale nawet w tym przypadku istniałaby pewnie szara strefa zarządzana przez mafię.

      Usuń
    2. na pewno, ale jednak miałyby jakiś komfort, co poniektóre ....

      Usuń
  5. Czesto widziałam te Panie,jak jeździłam do Katowic i zawsze się zastanawiałam,co je do tego skłoniło?

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że w zdecydowanej większości bieda.

      Usuń
  6. Bułgarki sprzedaje własna rodzina mafii, która się nimi zajmuje, Polki cóż nie mam pojęcia, może z ciekawości, Ukrainki to specyfika uciekają od twardej i bezwzględnej ręki ojca i męża oprawcy - kultura tamtych stron jest bezlitosna wobec kobiet ... Walczą o męża, przegrywają bój z jego alkoholizmem we współpracy z pracoholizmem .....
    Człowiek człowiekowi niewiadomy los gotuje....

    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://wieczkodagmara.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutne to co piszesz. Wygląda na to, że one nie mają żadnego wyboru :(

      Usuń
    2. Zabrano im prawa....Oglądałam ostatnio reportaż o Romach egzystująch w Stanach, gdzie dzieci, aby przeżyć sprzedają się na ulicy,pomaga im w tym rodzina, w tej ustawce....
      http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
      http://kadrowane.bloog.pl/

      Usuń
  7. Problem był jest i będzie... Straszne to jest... A powiem Ci że się zdziwiłam że w sumie jedna piąta tych dziewczyn to seksoholiczki i mają z tego przyjemność... Niewyobrażalne...
    I dodam jeszcze, że gdy swego czasu często jeździłam do słupska to przejeżdżałam przez Bożepole i tam co zjazd do lasu po dwie stały i zauważyłam że nigdy się nie zmieniały i zawsze w tych samych miejscach stały...

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze ogarnia mnie smutek, jak widzę panie przy drogach. szczęśliwa kobieta nie robi takich rzeczy. te, które lubią seks, pracują raczej w agencjach i innych nieco bardziej przyjemnych miejscach. Przykro, że państwo nie jest w stanie zapewnić ludziom wystarczającej pomocy, aby nie musieli posuwać się do takich środków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coż Ci mogę napisać ? Tragiczne to jest ale tak długo jak będzie popyt one będą stały. Zastanawia mnie tylko jaką facet ma przyjemność z kobietą która miała kilku klientów w lesie gdzie nie ma przysznica.

      Usuń
  9. Stoją takie strażniczki lasu i marzną zimą... dlaczegóż tylko tyle zarabiają? Ok, mam dziś doffcip marny, aczkolwiek przez takie to ja kiedyś życie omal nie straciłam. Wracałam do domu ze spotkania, padał deszcz, a ta wylazła mi prawie na środek jezdni i w ostatnim momencie ją zauwazyłam. Bo one jak już nic nie zarobią to włażą pod koła na chama. Nie wiem co ich popycha do tego. Przecież ja też miałam tragiczną sytuację... praca jest ale trzeba się trochę natrudzić i szukać. Ja się trzy razy przebranżawiałam. W moim wyuczonym zawodzie nie ma pracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tą pracą tylko że trzeba wtedy pracować a wydaje się że Panie te pracy nie lubią.

      Usuń
  10. Hm, stoją i kuszą. A kogo skuszą, ten musi płacić.

    Wiesz, wydaje mi się, że teraz wystarczy pójść do pierwszego lepszego klubu i w cenie dwóch drinów, wyrwać zdrowy towar z kompleksową usługą;)

    skoro trirówki, to lasek, a skoro lasek to od siebie dodam:( seksik w lesie bywa bardzo emocjonujący;)

    chwytliwy tytuł, jestem szczerze nim zauroczona:)
    pozdrawiam
    popieprzona Lola ;)



    OdpowiedzUsuń
  11. Zwięźle, na temat i jeszcze ten lasek ;)
    Tytuł miał przyciągnąć uwagę, Lolu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. " Jak ciężka musi być sytuacja materialna tych kobiet by pchnąć je do tego kroku- sprzedaży własnego ciała ?"

    Uwierz CIĘŻKA !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą choć nie potrafię sobie tego wyobrazić.

      Usuń
  13. O proszę i ssaki leśne doczekały się wpisu. Powyżej przeczytałam , coś o prysznicu, a raczej jego braku . Napiszę krótko- niech żyją mokre chusteczki !

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest niestety Polska szara rzeczywistość.
    Kobiety w desperacji że nie mają pieniędzy gotowe są posunąć się do tego stopnia...
    PS. Nie dziękuje. Mam nadzieję że jakaś praca się znajdzie bo zawsze parę groszy dodatkowych będzie a to plus. Ja dzięki Bogu nie łykam żadnych uspokajaczy :).

    OdpowiedzUsuń
  15. I tak trzymaj, ze spokojem podejdź do każdego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Część z nich to kobiety sprzedane, którym zabrano dokumenty i są szantażowane, że o tym co robią powiadomi sie ich rodzinę albo zrobi im krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
  17. skąd dane o rozkładzie sił ?:D a poważniej to zgodzę się z Anką. Wydaje mi się, że wiele z tych kobiet po prostu znalazło sie w nieodpowiednim miejscu o niewłaściwym czasie. Zostały wykorzystane i oszukane. Nie wyobrażam sobie dramatu jaki muszą przeżywać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciężko to sobie wyobrazić, ciężko to zrozumieć.

    ps
    Wszystkie dane od wujka googla :)

    OdpowiedzUsuń