http://blogroku.pl/2013/kategorie/ulica-i-dom,5h3,blog.html

Liczba wyświetleń

piątek, 3 stycznia 2014

Postanowienia Noworoczne

Chciałbym Was przeprosić za tak długą absencję na blogu. Okres świąteczno-noworoczny nie należał do łatwych w moim przypadku.

Postanowienia Noworoczne ?
W zasadzie to mam takie dwa najważniejsze:
 - Żyj z całych sił !
 - Bądź szczęśliwy !
Tych zasad będę się trzymał jak tonący brzytwy. Postanowione :)

Życie
Bez względu na to jak ono nam się toczy - żyjemy. I jednak nie wszystko od nas w tym życiu zależy. Czasem to życie płata nam paskudnego figla i śmieje się nam w twarz. Ale my twardo, z uporem maniaka, dążymy do tego aby to życie było dla nas łaskawsze. Aby być SZCZĘŚLIWYM.

Szczęście
Jak bardzo chcemy być być szczęśliwymi ludźmi to wie każde z nas. Szczęście czasem przychodzi niespodziewanie i łapiąc nas za pięty trzyma mocno i nie puszcza. Sprawia, że zasypiamy i budzimy się z uśmiechem na twarzy. I znowu ŻYJEMY.

Moje sny są znowu spokojne, zasypiam i budzę się z uśmiechem na twarzy...


A teraz pora odwiedzić Wasze blogi i nadrobić zaległości w lekturze :D

27 komentarzy:

  1. ja właśnie to zrobiłam - poszusowałam, bo też odpłynęłam w real, gdzie zatonęłam ....:)

    To bądź szczęśliwy i żyj na mega powerze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszusowałaś ? Chcesz powiedzieć, że byłaś na nartach ? A jak kolano ? :)
      Ziuta Ty mi tu niedzie nie toń, wracaj na powierzchnię natychmiast :P

      Będę szczęśliwy, obiecałem to sobie i tak będzie :)

      Usuń
  2. Hm, bycie szczęśliwym i życie z całych sił nie do końca jest takie proste i nie zawsze się udaje, choć mimo to trzymam kciuki, aby udało Ci się zrealizować noworoczne postanowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to nie jest proste i nie zawsze się udaje. Ale zawsze trzeba tego chcieć i dążyć do swojego szczęścia. Bo czekając bezczynnie na szczęście można się nie doczekać ;)

      Usuń
  3. "Okres świąteczno-noworoczny nie należał do łatwych w moim przypadku."

    Wiemy, wiemy !
    Dobrze, że już jesteś. W nowym roku życzę Ci jedynie wytrwałości w tych postanowieniach bo na Lamborghini wierzę, że ustukasz sobie sam :-D
    Czekam, na nowe wpisy, Twoje zdrowie ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, na Lamborghini sam ustukam powiadasz ? Chyba prędzej na owcy będę jeżdził w NZ :P
      Trochę już wiesz, pisałem Ci :)
      Trzymaj kciuki za powodzenie

      Usuń
  4. Witaj Ulico w Nowym Roku. No to życzę Ci cobyś dotrzymał tych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a wiesz co Ktosiu?
    Będziesz szczęśliwy ja Ci to mówię :)
    NARESZCIE jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i to mi sie podoba. To jest nas dwie: ja też ci mówię, że będziesz happy :) Jak znów spokojnie śpisz, to do szczęścia całkiem blisko :)

      Usuń
    2. No jestem już, jestm. I zostanę z Wami aż będziecie mnie mieć dosyć :P
      Aniu sam już czuję, że jest bliziutko, tuż tuż ;)

      Usuń
    3. hahaha :)
      i poczucie humoru wróciło.. super :)

      Usuń
    4. Bo mam z czego być uradowanym :D

      Usuń
  6. Witaj w nowym 2014, dawno Cię nie było.
    Miałam kiedyś identyczne postanowienia, spełniły się ;)
    I Tobie życzę by wszystko poukładało się po Twojej myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję za słowa otuchy. I wiesz Marto ja już wie, że tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że sny spokojne, reszta się ułoży - mam nadzieję ;). I 3mam kciuki, co by postanowienia udalo się utrzymać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tato, staruchu jeden :D :P
      I masz rację, reszta się ułoży sama, już się układa :)

      Usuń
    2. No nie... Panią z poczty mogę starać się zrozumieć, ale Ty też ;-) ?

      Usuń
    3. Ty wiesz, że ja żartuję :D

      Usuń
  9. Jak wspaniale czytać takie słowa! Jesteś mądry i silny.

    A ja życzę Ci, żeby to Twoje szczęście złapało Cię nie tylko za pięty, ale za wszystkie inne części ciała, łącznie z sercem, oczywiście :-D

    Wszystkiego dobrego po raz setny i zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa mają dla mnie duże znaczenie i wiesz o tym :)
      Dziękuję ;)

      Usuń
    2. Postanowienia noworoczne, hm powiem tak: „Człowiek planuje, a knajpa plany psuje” ;)
      coś w tym jest :)

      cieszę się, że Ty się cieszysz, że potrafisz, że się uśmiechasz, że masz twarz! Od siebie dodam, że wykorzystałabym ten czas na marzenia: tatuaże, wycieczki motocyklowe z fajną dziewczynką w tle, whisky i Stones'ów! Koniecznie!!! ;) Do dzieła!

      Usuń
  10. Wybaczam;)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach to Szczęście... Bo trzeba CHCIEĆ być szczęśliwym. Chyba w tym tkwi ten cały sekret... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że się uaktywniłeś i piszesz!!! Bardzo podobają mi się twoje postanowienia noworoczne!!! Tak trzymaj!!! Trzymam kciuki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń