http://blogroku.pl/2013/kategorie/ulica-i-dom,5h3,blog.html

Liczba wyświetleń

piątek, 15 listopada 2013

Klątwa Opali

Corus
stolica królestwa Tortallu. Wzniesione na różowych skałach miasto kupców, dam dworu i praczek, rycerzy i złodziei, handlarzy niewolników i wszelkiej maści rzezimieszków skupionych wokół Dworu Łotra. 

 Becca Cooper
nieustraszona i gniewna szesnastolatka, która za namową Jaśnie Pana Gershoma, trafia do legendarnej Gwardii Starościńskiej, formacji strzegącej prawa i porządku w Corus. Mroczne oblicze miasta staje się jej codziennością. Uczy się u boku najlepszych i chce być najlepsza. Nie zawsze jednak potrafi być twarda i bezwzględna. Często kieruje się emocjami, dobrymi i złymi, o czym najlepiej wiedzą jej starzy przyjaciele Erskin i Verena.


Tunstall i Goodwin
najlepsi z najlepszych w Gwardii Starościńskiej. Wciąż nie mogą się nadziwić, że ich idealnie zgranej dwójce przydzielono na naukę młodą niedoświadczoną dziewczynę, która na dodatek bez przerwy gada z gołębiami, pyłowymi krętami i swoim fioletowookim kotem...


Tak oto wygląda wprowadzenie do tomu pierwszego trylogii o Rebecce Cooper autorstwa Tamary Pierce.
Książki która dzisiaj dotarła do mnie Pocztą Polską  a jest nagrodą za artykuł w Interia.pl
Nagrodą o której Wam wspominałem :)

22 komentarze:

  1. gratulacje :) przeczytaj i powiedz czy Ci podeszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. phi, sąsiedzi mają kota Mariana i gdy się spotykamy to ciągle z nim gadamy ;)
    Marian jest niesamowity, on naprawdę reaguje na swoje imię i ciągle wyraz jego mordki mówi "a weź ty sie ode mnie odp***ol". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że co ? że ja Marian ? :P

      Usuń
    2. Ha ha ha, nie :D Tylko odnoszę się do informacji o dziewczynie, która gada z gołębiami i fioletowookim kotem :) Ja to mam na co dzień :)
      Gratuluję nagrody :)

      Usuń
  3. Gratuluję serdecznie nagrody i chętnie przeczytaj recenzję książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nagrody! :) One zawsze cieszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję i dalszych sukcesów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiesz, to mógł być "wypadek przy pracy" :P

      Usuń
  6. gratki wielki jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;) Z pewnością to miłe uczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, w takim razie czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi zachęcająco.Myślę sobie, że Corus to idealna mieścina dla mnie. Bycie rzezimieszkiem zawsze mnie kręciło;)

    Hm, pocztą polską i dotarło? zastanawiające...;)
    oczywiście, czekam na dalsze emocjonujące fragmenciki:)

    szczerze, to miałam nadzieje, że nagrodą będzie jakieś autko, albo chociaż tort z niespodzianką w środku;) cóż, książka jest dobra na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort mogę sam zakupić a niespodzianka w środku ? hmmmm, trzebaby poszukać ;)

      Usuń