http://blogroku.pl/2013/kategorie/ulica-i-dom,5h3,blog.html

Liczba wyświetleń

czwartek, 7 listopada 2013

Urodziny Bolka i Lolka

Urodziny Bolka i Lolka. Tak, dzisiaj mija 50 lat od urodzin tej dwójki przesympatycznych urwisów. Bawili i nadal bawią dzieci w ok 80 krajach. Szacuje się że przygody Bolka i Lolka obejrzał ok jeden miliard ludzi. Czy to dużo czy mało pozostawiam Wam do oceny. Ich przygody czy to w Domu czy też na Dzikim Zachodzie bądź w Podróżach Dookoła Świata były niezapomnianymi przygodami. Pamiętam jak z dzieciakami bawiliśmy się na podwórku naśladując śmiesznych braci. Wszystkiego Najlepszego w Dniu 50 Urodzin Bolku i Lolku :)

37 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że dzisiaj taki dzień.
    Zawsze chciałam zobaczyć mamę Bolka i Lolka. Pokazali kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli moja pamięć mnie nie myli, to mama chłopaków pojawiła się w odcinku poświecony Dniu Matki (albo był to też odcinek o Dniu Kobiet...?).

      Usuń
    2. W takim razie poszukiwania czas zacząć.

      Usuń
    3. Długo nie szukałam :)
      http://www.youtube.com/watch?v=eeJ-A3LkHRM

      Usuń
  2. Hmmmm, nie pamiętam :P
    Ale wydaje się mi że jedynie ręce mamy bądź taty i nic więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo
    Spóźnione Sto lat D:
    Nie-rodziców nigdy chyba nie było....

    OdpowiedzUsuń
  4. To już tyle lat minęło? Jak ten czas leci...

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy to minęło... nawet córka moja stwierdziła, że to najlepsze bajki na świecie

    OdpowiedzUsuń
  6. To moja ulubiona bajka, pamiętam jak była w kinie z tatą, a miałam wtedy sześć lat...
    Więcej takich bajek :)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://wieczkodagmara.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją uwielbiałem i też do kina chodziłem na nią :)

      Usuń
  7. Jak na swoje lata, to nieźle się trzymają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio była audycja z okazji tego jubileuszu. Śmieszne, bo w zasadzie nikt nie pamięta, że Bolek to Bolesław, a Lolek to Karol. ;) Teraz to chyba powinna być bajka właśnie o Bolesławie i Karolu. Toż to przecież dojrzali panowie. ;)

      Usuń
    2. Ciekawe jakie by mieli teraz psoty w głowie ;)

      Usuń
    3. Kryzys wieku średniego i psoty z tym związane. ;) Jak to mówią, gdy głowa siwieje... to wiadomo co dalej. ;) Ale to już chyba by była bajka dla dorosłych. :)

      Usuń
    4. Hahaha, dokładnie tak. A Tola między nimi ;)

      Usuń
  8. Bolek i Lolek i Reksio i życie stawało się piękne :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawdzam tylko, że dalej moderujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast "że" miałobyć "czy", ale sam rozumiesz: czarny S. (już nawet nie piszę całej nazwy, bo tu się nie da edytować ;) )

      Usuń
    2. hahahaha, powtórka dzisiaj ? :)

      Usuń
  10. Najlepszego dla Jubilatów ;)
    Aby bawili kolejne pokolenia ;)
    Bo moja Córka również jak mama bardzo ich lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, czar Bolka i Lolka nie gaśnie, nawet w dobie internetu, telefonów dotykowych z gierkami oraz konsol PS :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sobie obejrzałem parę odcinków na youtubie, ehhh dziciństwo :)

      Usuń
    2. A wiesz, że ja też czasem oglądałam z moją córką. I miałam wtedy takie błogie wrażenie powrotu do przeszłości... Nawet mi się kiedyś, podczas oglądania,zapach mojego domu rodzinnego (a ściślej - dywanu w dużym pokoju) tak niewiarygodnie wyraźnie przypomniał!

      Usuń
    3. Cóż, zapachy dziciństwa zawsze będą się nam przypominać :) Mnie dom rodzinny zawsze przypomina zapach choinki, nie wiem dlaczego ale tam mam :)

      Usuń
  12. Moja mała uwielbia tą bajkę :) Ja też ją uwielbiałam gdy byłam mała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, wydaje się mi że każde z nas ją lubi bądź lubiało oglądać. Bolek i Lolek przedstawiali nasze podwórko i nasze klimaty :)

    OdpowiedzUsuń