http://blogroku.pl/2013/kategorie/ulica-i-dom,5h3,blog.html

Liczba wyświetleń

niedziela, 13 października 2013

Kolorowy zawrót głowy

Dzisiejsze planowane grzybobranie, zakończyło się totalnym brakiem zainteresowania tym smakołykiem leśnym. A to z powodu cudownej wręcz pogody, bezchmurnego nieba i letniej temperatury. Kolorowe korony drzew kusiły swoim pięknem, wołały: chodź do mnie, dotknij, przytul, odpocznij w moim cieniu.

Pojechaliśmy na Przegibek - zalesiony szczyt w centralnej części grupy Czupla i Magurki Wilkowickiej w Beskidzkie Małym o wysokości 685 m n.p.m.. 

Ja, Ślubna, Młoda i Frugo, nasz pies. Samochód na parking, my w las. Kolory, które nas otaczały, przyprawiały o zawrót głowy, jesienny zapach lasu działał jak narkotyk. Liście, spadające z drzew niczym deszcz, z szelestem, tworzyły żółto-czerwono-zielony dywan.
Tak szybko minął czas wędrówki, trzeba było wracać do domu. Jeszcze kawa przy stoliku na parkingu, Młoda colę a Frugo wodę :) 

Fotorelacja znajduje się tutaj :)

27 komentarzy:

  1. No, my wczoraj zaliczyliśmy mały spacer po naszym Mieście. Cudnie, złoto, jesiennie. Słońce, błękit nieba i złoty dywan. Po paskudnym wrześniu (bo lodowato zimnym) październik oddał, co tylko mógł - tą słynną, polską, złotą jesień. Cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzechem byłoby w taką niedzielę gnuśnieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jesień mamy w październiku cudną po prostu.

      Usuń
    2. No i ja grzeszyłam. Calutki dzien przed telewizorem :DDDDDDDDDDDDDDDD I wypoczęłam w końcu :)

      Usuń
    3. Należało Ci się :D
      A teraz pokuta za grzechy, wybierz sobie :P

      Usuń
  3. dobrze, że październik obrodził nie tylko w grzyby, ale i trochę słońca dla którego warto wyjść z domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Grzyby można kupić a taką pogodę trzeba wykorzystać :)

      Usuń
    2. październik przeważnie jest pięknym miesiącem..
      łączy w sobie to co najpiękniejsze...
      "letni" błękit nieba..
      jesienne kolorowe liście
      i zimowe"ozdoby" z pierwszych przymrozków..

      Usuń
    3. No wiesz..
      raczej realistka :)
      Choć Romantyczką też bywam...
      :)

      Usuń
  4. piękna pogoda to aż żal w domu siedzieć ;) a zdjęcia bardzo fajne- piękna jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W górach jest ona bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:) Zauwazyłam że dodałaś mój blog do obserwowanych. Z przypadku czy naprawdę czytasz?:) bardzo ciekawa jestem odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze..a ja czekam aż laski podrosną wtedy na grzyby ruszę. Bo póki co to bym niosła dwa muchomory:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, jak zwykle dowcipnie skomentowane :)
      Jak podrosną będzie więcej zbieraczy :D

      Usuń
  8. Góry są piękne... marzy mi się spacer wśród tak pięknego krajobrazu.. z prawdziwym mężczyzną.. wrażliwym.. o ciepłej duszy.. niestety.. czytam o ślubnej...szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma nic lepszego jak dobrze spędzony wspólny dzień :D Mi strasznie brakuje takich chwil.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Od dawna przyglądam się Twojej „dobrej robocie na blogu”. Lubię do Ciebie zaglądać i czytać to co piszesz. To zawsze mile spędzone chwile. Chciałabym więc nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award. Po więcej informacji zapraszam do siebie:
    http://niezdecydowanie-zdecydowana.blog.pl/2013/10/17/szokp-nominacja-do-liebster-blog-award/
    miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Od dawna przyglądam się Twojej „dobrej robocie na blogu”. Lubię do Ciebie zaglądać i czytać to co piszesz. To zawsze mile spędzone chwile. Chciałbym więc nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award. Po więcej informacji zapraszam do siebie Bezpośredni odnośnik: http://koszmarnarodzinka.blog.pl/2013/10/17/nominacja-do-l…ter-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz farta z tym pięknym górskim krajobrazem... Trochę Ci zazdroszczę...
    Do nas również jesień zapukała, liście fruwają, ale dzisiaj znalazłam zaspanego motyla, był tak zmulony, że siedział na moim palcu... Wypuściłam go w lesie...Ostatki letnie:)
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://wieczkodagmara.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolorowo na jesień w górach, zresztą cały rok wyglądają pięknie :)

      Usuń
  13. Cudownie znaleźć czas na takie spacery:) Ja chyba tylko w lesie prawdziwie potrafię zachłysnąć się powietrzem. A jesienny las to już naprawdę piękna bajka nie tylko dla dzieci:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze jest czas, nie zawsze jest ładna pogoda ale korzystamy :)
      Pozdrawiam

      Usuń