http://blogroku.pl/2013/kategorie/ulica-i-dom,5h3,blog.html

Liczba wyświetleń

czwartek, 26 września 2013

Kim jestem ?

Kim jestem ? 

Jestem Sobą, dla siebie,
Jestem Ktosiem, dla Was,
Jestem, Twoim sąsiadem, listonoszem, sprzedawcą
Jestem, Twoim mężem, przyjacielem, kochankiem,
Jestem, kimś anonimowym, mijanym na ulicy,
Jestem, Twoim monterem, mechanikiem, hydraulikiem,
Jestem, być może Twoim szefem albo podwładnym, może powiernikiem Twoich tajemnic.....
Mogę być każdą z w/w osób, Ty tego nie wiesz, ja to wiem :)

 

Oto Ja !  Nazywam się Ktoś, Taki Ktoś.


O czy będę pisał ?
O życiu, moim, Twoim, życiu polskiej ulicy, z obserwacji własnych i zasłyszanych.

Dlaczego będę pisał ?
Hmmm, tego nawet Ktoś nie wie :)

A co z tego wyniknie ? Czas pokaże, no i oczywiście Wy, drodzy czytelnicy (jeżeli takowi będą :P )


3 komentarze: